0259 454 410office@germanelectronics.ro
Cosul meu
Cosul este gol
Contul meu
0259 454 410office@germanelectronics.ro
Cosul meu
Cosul este gol
Contul meu
Categorii produse

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Condiţii de livrare şi plată

Livrarea produselor
Modalităţi de plată
Confidenţialitate
Conţinut site
Drepturi de autor
Calitate
Garanţie
Returnarea produselor

TERMENI ŞI CONDIŢII DE LIVRARE ŞI PLATĂ

Dorim să vă informăm că disponibilitatea pentru fiecare produs în parte este indicată pe pagina produsului, sub preţ, astfel:

Disponibil
- produsul poate fi comandat - acesta este disponibil în depozitul Conrad din Germania şi va putea fi livrat către dvs. în maximum 14 zile. În mod obişnuit, termenul mediu de livrare a produselor este de 6 - 8 zile calendaristice.

Disponibil, de exemplu, din data de 04.01.2017
- produsul nu se află momentan în depozitul Conrad din Germania, dar va fi disponibil începând cu data menţionată. Produsul va putea fi comandat de la data la care acesta devine disponibil.

Indisponibil
- produsul nu mai există pe stoc şi nu mai poate fi comandat, fiind scos din vânzare. În acest caz, aveţi posibilitatea de a alege un alt produs, similar sau identic.


LIVRARE
1. Termenul de livrare este de maximum 14 zile de la data înregistrării comenzii dvs (în mod obișnuit livrarea durează 6 - 8 zile calendaristice).

Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozitul central CONRAD ELECTRONIC GERMANIA să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare al produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vi se pare convenabil, aveţi posibilitatea de a anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să nu vă putem livra decât un produs înlocuitor. Produsul înlocuitor nu va fi diferit din punct de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. În cazul în care nu doriţi să păstraţi produsul înlocuitor, aveţi la dispoziţie 14 zile spre a-l returna.


2. Produsele comandate pot fi preluate la sediul nostru, cu plata în numerar, sau livrate prin curier rapid, cu plata ramburs.
Ridicarea produselor de la sediul German Electronics, din Oradea, str. Cuza Vodă nr. 61, se face personal de către client. Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 9 şi 17. Avantajul ridicării de la sediul nostru constă în faptul că nu se mai percep taxe de transport.


3. În cazul în care optaţi pentru livrarea prin curierat rapid, se va factura un cost de transport de 19,90 lei per comandă. În cazul coletelor agabaritice, costurile de transport vor fi calculate în funcţie de greutatea/volumul coletelor şi pot fi mai mari de 19,90 lei/comandă. Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României prin firma de curierat Fan Courier.
Costul de transport va fi facturat o singură dată chiar şi în cazul în care comanda dumneavoastră va fi livrată în mai multe tranşe (în funcţie de disponibilitatea pe stoc a produselor).
În cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezenţa curierului. Dacă există nereguli, înregistraţi-le împreună cu curierul într-un proces verbal pe care îl expediaţi apoi pe adresa noastră.
În cazul livrărilor prin curier, dacă produsul primit este defect şi/sau prezintă urme de deteriorare, puteţi solicita returnarea produsului în 48 de ore de la recepţia acestuia, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Produsele ale căror defecte de funcţionare şi/sau design nu au fost semnalate în termen de 48 de ore de la recepţia lor nu vor fi înlocuite.

4. Eventualele sesizări (legate de garanţie, returnare, service, schimb) pot fi soluţionate prin intermediul departamentului de relaţii cu clienţii. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 9 şi 17, la telefon 0259 454 410, prin fax 0259 454 411, prin email sesizari @ germanelectronics.ro.

5. În cazul în care întâmpinaţi probleme legate de o comandă, iar departamentul vânzări (office @ germanelectronics.ro) nu vă poate ajuta, vă puteţi adresa pentru conciliere internă gratuită domnului Doru Presecan, tel. 0259 454 410 sau prin e-mail la adresa sesizari @ germanelectronics.ro 

6. Încheierea contractului de vânzare la distanță are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

▶ Click pentru a reveni la începutul paginii

PLATĂ
1. Plata cu numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SC German Electronics SRL. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.


2. Plata cu ordin de plată
Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii emise de SC German Electronics SRL, în urma confirmării comenzii dvs. Livrarea produselor se face după confirmarea plăţii. Datele necesare efectuării plăţii cu ordin de plată se vor regăsi pe factură.


3. Plata ramburs
Plata, în numerar, se efectuează integral în momentul livrării produselor la domiciliu, la comisionarul care a efectuat livrarea. Firma de curierat este obligată să vă întocmească o chitanță cu suma achitată (suma de pe factură) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Dacă nu ați primit chitanța, vă rugăm să o solicitați de la persoana care face livrarea.

4. Toate preţurile afişate pe site, în catalog, broşură sau pliant conţin TVA şi taxa verde (acolo unde este cazul). În unele situaţii (comandă unică cu valoare mai mare de 2.000 lei, sau refuzul repetat de a prelua comanda expediată) ne rezervăm dreptul de a percepe plata, totală sau parţială, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunoştinţă şi acceptă condiţiile de livrare şi plată German Electronics.
Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile în condiţii de fluctuaţie a pieţei valutare.

▶ Click pentru a reveni la începutul paginii


CONFIDENŢIALITATE
Vă informăm că, în conformitate cu legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, şi cu legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, informaţiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date. Acestea vor fi utilizate EXCLUSIV în scopul transmiterii de oferte comerciale, informaţii privind produsele, cataloage GRATUITE, cadouri. În cazul în care nu mai doriţi să primiţi oferte tipărite sau on-line vă rugăm să ne informaţi în scris prin email, fax sau poştă, despre acest lucru. SC German Electronics SRL este operator de date personale înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 11.782.


▶ Click pentru a reveni la începutul paginii


CONŢINUT SITE
Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau greşeli care ar putea apărea în legătură cu codurile sau preţurile produselor de pe pagina web sau din catalogul tipărit. Unele specificaţii tehnice sau preţul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
Fotografiile au caracter informativ. Produsele pot diferi de imaginile prezentate din cauza modificării de către producător a caracteristicilor sau design-ului fără notificarea prealabilă a acestora.
Promoţiile sunt valabile în limita stocului.

 

TIMBRUL VERDE
Preţurile includ taxa de "Timbru Verde" la produsele la care este cazul. Costurile colectării, tratării şi eliminării în condiţii de protecţie a mediului sunt evidenţiate în LISTA TIMBRU VERDE (click pentru a vizualiza), conform OUG nr. 5/16.04.2015.

Deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) pot conţine substanţe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului şi sănătăţii umane în cazul în care nu sunt colectate separat. Având în vedere prevederile OUG 195/2005 referitoare la protecţia mediului şi OUG 5/2015 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice, clienţii vor avea în vedere următoarele:
a. Cumpărătorii au obligaţia de a nu elimina deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) ca deşeuri municipale nesortate şi de a colecta separat aceste DEEE.
b. Colectarea acestor deşeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE şi prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizaţi pentru colectarea DEEE.
c. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu o cruce, ca în imaginea de mai jos.

d. Această pictogramă indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deşeuri menajere şi că acestea fac obiectul unei colectări separate.


▶ Click pentru a reveni la începutul paginii


DREPTURI DE AUTOR
Întregul conţinut al site-ului este proprietatea German Electronics SRL, fiind protejat prin legislaţia română şi internaţională privind drepturile de autor.
Toate drepturile de autor pentru informaţiile existente pe acest site sunt deţinute de German Electronics SRL sau de partenerii săi.
Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus parţial, integral sau modificat fără permisiunea exprimată prin acord scris de reprezentanţii legali ai German Electronics SRL.
Conţinutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile şi orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor şi alte reglementări legale în domeniul proprietăţii intelectuale şi sunt proprietatea German Electronics SRL sau a partenerilor săi.
Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informaţiilor de pe acest site fără acordul scris al reprezentanţilor legali ai German Electronics SRL poate atrage răspunderea civilă sau penală.
Adresa de e-mail pentru semnalarea oricăror probleme legate de proprietatea intelectuală este office @ germanelectronics.ro.


▶ Click pentru a reveni la începutul paginii


CALITATE
Toate produsele comercializate prin intermediul acestui site sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastră să corespundă unui nivel calitativ cât mai înalt, acestea sunt strict urmărite de către divizia CTC-Conrad Technologie Centrum Germania, începând cu faza de proiectare, producţie şi până la ambalare. Chiar şi în condiţiile de maximă atenţie pot apărea probleme, astfel - pentru ca dumneavoastră să puteţi cumpăra fără riscuri - toate produsele defecte din fabricaţie vor fi schimbate sau reparate fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil.


▶ Click pentru a reveni la începutul paginii


GARANŢIE
Produsele de pe acest site au un termen de garanţie de 24 de luni, cu excepţia consumabilelor. Acumulatorii beneficiază de o garanţie de 6 luni iar produsele din gama de hărţi şi cărţi beneficiază de un termen de garanţie de 30 de zile. Fiecare produs care beneficiază de garanţie va fi însoţit de certificat de garanţie. Produsele cu un termen de garanţie mai mare vor avea specificat acest lucru.

Garanţia se aplică pentru produsele utilizate conform destinaţiei acestora, care nu au defecte externe aparente şi sunt însoţite de factură emisă de SC German Electronics SRL. Perioada de garanţie începe cu data preluării produsului. În cazul în care produsul nu are ataşat un certificat de garanţie, factura va fi luată în considerare ca act de garanţie. Conform legii, produsele ce au însumate intervenţii de service ce depăşesc 10% din perioada de garanţie sau care la o singură intervenţie depăşesc acestă perioadă, vor fi înlocuite cu produse noi, identice sau în cazul în care acest lucru nu este posibil se returnează contravaloarea produsului.


▶ Click pentru a reveni la începutul paginii



RETURNAREA PRODUSELOR

În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.

Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea produselor prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax).

Modelul de formular de retur poate fi descărcat făcând click aici.

 

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu accesoriile și documentele care l-au însoțit, preferabil în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:
▶ Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art.14, punctul 2)
▶ Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14, punctul 3)

Costuri suportate de către vânzător:
▶ Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului
▶ Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului
▶ Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu accesoriile și documentele care l-au însoțit, preferabil în ambalajul original). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie și, preferabil, de formularul de retur completat (modelul de formular de retur îl găsiți atașat la factură). Returnarea produselor se poate face prin modalitatea comunicată în prealabil cumpărătorului de către vânzător, la sediul nostru din Oradea, str. Cuza Vodă, nr. 61/A. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Rambursarea se va face folosind aceeași modalitate de plată folosită pentru a achita comanda (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator sau prin mandat poștal).

Modelul de formular de retur poate fi descărcat făcând click aici.

Important
În cazurile în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul prin curierat cu plata ramburs, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Excepţii
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
b. Software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații, antiviruși, etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate;
c. Produse marca Apple (iPhone / iPad / iPod etc) al căror software a fost activat;
d. Cartușe desigilate;
e. Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele / tonerele desigilate
f. Servere sau accesorii pentru acestea
g. Produse aduse pe comenzi speciale;
h. Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzură;
i. Mașini de tocat, aspiratoare, mixere, mașini de făcut pâine, roboți bucătărie, storcător fructe-legume, blendere și tocătoare, espressoare, râșnițe, mașini de spălat rufe și vase, frigidere, cuptoare încorporabile instalate, plite instalate, hote folosite, aparate de aer condiționat instalate, mașini de gătit;
j. Produse de îngrijire personală sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.


Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi SC German Electronics SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.